Hydross the Unstable
Složení raidu (ideálně … tzn nikdy to tak nebude J):
2x tank ( 2x MT)
1x off tank (nejlépe paladin)
6-7 x healer
15-16 x dps
1.MT – Frost resist equip
2.MT – Nature resist equip
Ability:
Mark of Hydross – stackuje se a zvyšuje dmg na typ magie v které se nachází, tzn. Frost nebo nature(10%, 25%, 50%, 100%, 250%), maximálně 4 marky jsou healovatelné.
Water Tomb – pouze ve Frost fázi, každých 7 s na random hráče a přeskakuje na dalšího
v okruhu 8 y, stunuje hráče. V této fázi proto rozestupy min. 8y
Vile sludge – pouze v Nature fázi, každých 15 s, snižuje healing o 50% plus dá dmg
(zanedbatelnou).
Fáze boje:
1. Fáze (Frost) – Pull bosse – nesmí proběhnout během pullu přes trigger (2 vlajky – pomyslná čára). V této fázi se tankuje maximálně 4 Mark of Hydross a před pátou se tank i celý raid přesune přes trigger (řekne se na mumble) a okamžitě si ho přebírá 2. MT ( shield slamem doporučeno).
2. Fáze (Nature) – Boss přejde přes trigger a tím se změní na Nature elemental. Spawnou
4 elementalové, ty si okamžitě rozebírá OT (Off Tank). Je zapotřebí nuke elementálů a pak zbývá chvíle pro dmg do bosse.
3. Fáze (Frost) – Boss se přesune přes trigger a změní se opět na Frost. Opět spawne 4
addy, nuke addů a chvíle na bosse.
Zbytek boje se střídají fáze 2 a 3. Při cca 15% se všichni elementálové banishují popř. fearují a nukuje se jen boss.
Při přechodu z jedné fáze do druhé nesmí mít boss žádné dotky. Healeři pozor na agro při
změně tanků.
Čas do Enrage je 10 minut.
Copyright kecka Kukuc :-) Zneuziti se tresta varenim v pekelnem kotli :)