Morogrim Tidewalker
HP: 3 983 700
Ability:
Tidal Wawe - 4000-5000 frost dmg a snižuje attack speed o 400% na 15 vteřin. Dává plošně před sebe (= ideálně jen na tanka)
Watery grave (bubliny) - každých 30 vteřin teleportuje 4 náhodné hráče do vodopádů. Dostanou stun na 6 vteřin a pak dmg asi 4000
Earthquake - plošný dmg asi za 4000 dmg každých 45 vteřin
Summon Murlocs - po každém Earthquake vyvolá dvě skupiny po šesti murlocích, které přijdou z jihu a severu místnosti. Mají zhruba 17k hp a musí se rychle vyplošnit.
Summon Water Globule - pokud má boss pod 25%, vyvolává koule, které se vznášejí po místnosti a dávají 4-6k dmg každému kdo se jich dotkne.
Taktika
Tank, který tankuje bosse si ho odtáhne tak, aby stál zády od raidu na pozici předem určené.
Celý raid stojí na tankadinovi, který na sebe natahuje murloky koncentračkou.
Každého, kdo byl pod vodopádem portnuty a „zakonzervovaný do bubliny, je potřeba rychle dohealovat, aby ho nezabilo Earthquake nebo murloci. Murloci se musí rychle vyplošnit. Pokud má na sobě někdo murloka, doběhne s ním do koncentračky, tankadin stojí na místě.
Tank musí být vždycky první v aggru, jinak by ho mohl boss portnout do bubliny.
Existují taktiky kdy když má boss 30%, tank si ho odtáhne do chodby, dostatečně daleko na to, aby koule, které se vznášejí po místnosti, zmizeli, než se dostanou k raidu. Na mystiqu však koule tímto bugem nemizí a my stojíme stále ve vodě poblíž tankadina.
Vzhledem k časové náročnosti díky HP bosse je logické odpálit heroicy kolem 50% Hp bosse aby slabší jedincy s manou ještě nějakou manu měli a nevyšel tak heroic v niveč.
Po zabití bosse boj někdy nekončí, chvíli ještě trvá, než tam doběhnou poslední murloci.
Nemá enrage.
Copyright kecka Kukuc :-) Zneuziti se tresta varenim v pekelnem kotli :)